]]>

Reus, 20-4-2006

Avui ha vingut molt poca gent, a Reus. Llàstima, perquè el teatre Fortuny és preciós, però és una sala massa gran per a un concert amb poc públic. L'ambient era molt fred, però el so estava prou bé. La Sílvia estava malalta, i fins tot just abans de sortir de Barcelona no sabíem si podria cantar o no. I l'Alfred s'ha deixat els papers, sort que en porto una còpia al cotxe per a situacions d'emergència.

Gairebé tothom ha acabat dient que avui havia sigut el seu pitjor bolo amb el grup, que havien tocat molt malament, però jo no hi estic d'acord. Segur que tots han tingut dies més inspirats, però ningú ha tocat malament (no ho saben fer!). És més, jo diria que alguns temes han sonat molt bé. Jo, en canvi, m'he sentit especialment còmode i inspirat. Potser han sigut les vacances, els dies sense tocar que m'han fet perdre una mica la forma però que, en canvi, m'han donat frescor.

Ja estem a la meitat de la gira, i això fa una mica de pena. Però hi ha una bona notícia, ens ha sortit un bolo al festival de la Porta Ferrada, a Sant Feliu de Guíxols! I el Víctor s'està movent per aconseguir-ne a València i a Galícia. Tant de bò, no m'agradaria que això s'acabés aquí.

Demà anem a Figueres, a veure si la Sílvia ja esta bé, pobreta. Vindrà el Guim García, perquè el Pablo té un compromís ineludible. Jo crec que ens ho passarem molt bé...
1 comentaris

Anonymous Anònim / diumenge, 23 d’abril, 2006

Uiii, aquest dia va ser molt fort, estava cagada, no sabia què tenia que fer. em vaig aixecar sense veu, una bronquitis me l'havia robat i no me la volia tornar, i com que estic recent operada les meves cordetes no podien amb la vida.Mentre la Carme guapa esperava una trucada (l'alfred anava informant a en Joan)on se la informés de si m'havia de suplir (gracies)Vaig fer de tot,silenci (encara avui diumenge),vahos de vichs vaporubs, xarop tos, xarop xino,gingebre fresc,bullit, farigola, esprai hippy,homeopatia, pastilles,...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i finalment vai fer el concert, el més minimalista de la meva vida però es va fer.

En Joan va ser molt amable tot el dia

Aquest dia tothom deia que havia tocat fatal i jo que tenia molt temps per escoltar, ho sentia tot preciós semblava un disc bo, el pianista estava especialment inspiradíssim


Teatre preciós, públic escàs i acollonit

silencio para recordar


sou molt guapos.......

Escriure un comentari