]]>

Sant Feliu de Llobregat, 5-5-2006

Avui m'ho he passat molt bé, al concert. Els temes ja ens són prou familiars i el grup està prou rodat com per començar a experimentar i a jugar amb ells i a buscar altres coses, altres matisos, diferents maneres d'enfocar els solos. El "Jubilation" i el "Freddie" han sonat molt bé, frescos i amb trempera, i el "1968" ha sonat com mai, amb una afinació i un empaste dels pitos que no havia sentit fins avui. L'Alfred ha tocat de puta mare, m'inspira molt. Al Julián també se'l veia còmode i ha fet un solo boníssim a "Joe's idea", i els dos solos del Santi també han sigut espectaculars. Jo potser no he estat tan fi, però m'ho he passat de conya, excepte quan han sonat dos mòbils a la balada. Li vaig dir a la Sílvia que això m'inspirava i no és ben bé així. La veritat és que em descentra molt, però a vegades em va bé, perquè em fa tocar coses que d'una altra manera no se m'acudirien.

Tinc una sensació extranya, com de tristesa, perquè sento que això s'acaba. Però, de fet, encara ens queden els bolos de Vila-Seca, el del Jamboree, el de Vilanova, el de Sant Feliu de Guíxols i el de Galícia, i qui ens diu que no en poden sortir més? Tot i així, no em puc treure de sobre aquesta sensació de que el camí ja fa baixada...
2 comentaris

Blogger victor correa hernando / dissabte, 06 de maig, 2006

Hoy me he retrasado ,pero mas vale tarde que.......
Bueno ayer estaba un poco descentrado y no consegui concentrame en toda la noche , probè varios trucos que a veces me funcionan pero esta vez nada. Despues del bolo , al volver, fue el primer dia que no escuchamos el minidisc , aunque yo lo he escuchado esta tarde y como ya dije en algun comentario anterior , lacosa estaba mejor de lo que yo pensaba.
Despues de leer el comnetario de Joan , es curioso comprobar que las cosas no son como parecen y depende mucho de quien las diga.
Ayer le comente al joan y al ALfred que el otro dia escribi unas cosas y crei que no habian salido , pero si , a si que ahora me da un poco de verguenza.
Bueno amigos .
Hasta mañana.

Anonymous Anònim / dilluns, 08 de maig, 2006

Vila-seca


uepa! no hi ha cap comentari, què passa?
ahir va ser el concert més curt i també l'ultim d'anar amb furgoneta, costa ser-ne conscient

Esperem que aquest monnetó visqui més, sinó és així`, ha sigut un plaer

fins divendres

p.d. me encanta como se le desparrama la sonrisa a Victor cuando alguien hace un solo, jijii... es buenísimo

Escriure un comentari