]]>

Tàrrega, 22-4-2006

Quin bon rotllo, quina gent més amable i més atenta, poc m'ho pensava que avui ens rebessin tan bé. La veritat és que no coneixia a la gent de Atac de Jazz, l'associació que organitza els concerts a Tàrrega, però es veu que ens esperaven amb candeletes. Avui han fet un programa de ràdio dedicat a la meva música (em fa vergonya i tot), i diu que han posat des de temes del "Mireia" amb el trio als discos amb la Carme, passant pel "Happy" amb el Joe Smith i el Bill McHenry. He de reconèixer que m'han fet pujar l'autoestima, que sempre va bé.

Amb la Sílvia hem coincidit a vaticinar que avui seria un bon dia, perquè hi havia molt bon ambient i la prova semblava que anava d'allò més bé. Llàstima que després s'ha torçat una mica la cosa, perquè hem tingut problemes amb el so del piano. Després, durant el bolo, també ens ha semblat que el tècnic remenava els volums a l'hora dels solos, cosa que s'hauria d'evitar a no ser que realment el solo quedés massa tapat. El cert és que la sala ressonava una mica, no era fàcil, i tenint en compte el poc temps que hem tingut per provar, encara ha sonat prou bé. Per cert, el tècnic, que si no recordo malament es diu Jordi Fontanals (del cognom no n'estic segur), m'ha dit que és el responsable de blocat, on vaig fer una prova per penjar-hi aquest blog abans de fer-ho a blogspot. Quines coses, no?

Quan ens despedíem hem comentat que després de tres dies junts se'ns farà una mica extrany no veure'ns demà, però aviat arribarà el divendres, que toquem a... ostres, no me'n recordava, Lleida, 28 d'abril!
6 comentaris

Anonymous Anònim / diumenge, 23 d’abril, 2006

Ahir, al rellegir el que havia escrit a l'arribar després del bolo, em va semblar que sonava una mica llepat tot això de que ens trobaríem a faltar i tal, però avui constato que és totalment cert i real: nois, ja us enyoro, i si sona llepat se me'n fot! Fins divendres!

Anonymous Anònim / diumenge, 23 d’abril, 2006

jo també us enyoro ja.
feliç aniversari al Santi,bé per que ens fotrem una mariscada amb denominació,malament per que ja hem fet més de la meitat dels bolos,gracies al bori per les hores de pilotatge i el somriure perpetu i gracies a tots per riure´m les bromes.Inclús les de mal gust com la de ahir.Disculpes familia..

Fins divendres.Podria fer bolos amb vosaltres en bucle.

Un Altre Artigas.

Anonymous Anònim / diumenge, 23 d’abril, 2006

Jo també hi estic molt bé amb tots vosaltres i tinc la sensació que avui ens tornarem a veure, però no.
Ahir musicalment ho vai passar malament, però humanament fantàstic. Durant el concert em va passar de tot, encara estava afònica, em feien mal els queixals del seny, durant el meu solo, l'aigua que m'acabava de veure no em deixava respirar, el saxo no m'encaixava bé i em pitava i el micro se m'acoplava... vaia tela, quin panorama, però m'ho vaig passar molt bé escoltant a tots els altres, en Pablo va fer un solo que parlava i a mi em semblava que no li sobrava res deia tot el que havia de dir, en Santi fa tres dies que està molt poeta, molt melancòlic,m'encanta el teu so, en Victor estava más a gusto que un arbusto, impresionant (como puedes hacer todo eso en tan poco rato?), llàstima que nosaltres no el sentiem gaire, en Julián va fer un principi de solo de la broma que semblava que tingués 60 anys, amb aquella calmaque et fa entendre les coses, l'Alfred va fer un solo de 1968 preciós,molt cantat i amb aquella entrega que té ell de cor cos i el que faci falta, en Joan improvitzava amb els sons reals del moment fent-los formar part de la música (jo pensava que li molestaven però diu que l'inspiren), citant cançons allà on vulgui portant varies linies de melodies a la vagada, fent frases llargues amb moltes notes impecables ben netes que sembla que surtin d'un disc ben antic, ...i amb l'orella ben atenta per acompañar les cosetess que anem fent, fent que siguin més importants, el Bori aguantant-nos a tots transmetent constanment l'africanu que porta dins, la musicalitat i el do de la simplicitat i de la reestructuració i en Juanma molt present fa dos dies que li agafen uns subidones que casi que t'empenta a saltar i acompaña de molt més aprop els solos... m'encanteu tots molt, aprenc

Gràcies a tots per no fumar i un petó mol especial a la mama furgoneta del Bori que fa que em pixi de riure cada nit.(menu: truites xampis i patata (santi), quiche de verdures (silvia), truita carxofes (bori)...que siga la ronda...

bién bién

noneta

Anonymous Anònim / dimarts, 25 d’abril, 2006

Ei, inspiradíssims!

Tota la música que vareu portar-nos, s'ha quedat aquí. Amb nosaltres.

Desde l'atacdejazz de Tàrrega, moltíssimes gràcies per tot!

http://www.atacdejazz.com

Josep

Blogger victor correa hernando / dimarts, 25 d’abril, 2006

Una vez mas me encuentro encantado leyendo vuestros comentarios , y como no quiero ser menos .......
Bueno como sabeis en el ibiza de Segovia todos los dias nos fustigamos despues del bolo escuchanddo los minidiscs que grabo cada dia(porcierto Silvia tengo el del otro dia para que lo escuches , creo que era el viernes).
Y he de decir dos cosas 1- Cuando creemos que todo ha salido fatal , nos sorprendemos de que las percepciones y las impresiones que tenemos durante el bolo no se corresponden con la relidad y 2- cuanndo creemos que el bolo ha salido bien ..................
Cambiano de tema .
¡¡¡¡¡¡¡¡Nos vamos a Galicia!!!!!!!!!!
Festival de jazz de O`Carballiño
Podremos dar buena cuenta de pulpos, mejillones y demas moluscos bivalvos , cefalopodos y crustaceos todo proveniente de la agricultura ecologica regado o mas bien bañado por caldos de la tierra (vease Albariño , Ribeiro , orujos varios.......)
Vamos que estoy encantado de conoceros y de hacer musica con vosotros.
besos..........
P.D Divago , parece que en lengua y comunicacio no me he aplicado

Anonymous Anònim / diumenge, 30 d’abril, 2006

Ei, heu llegit el comentari que fan del concert de Tàrrega la gent de atacdejazz? Això si que dóna ganes de seguir endavant, sobretot després dels dos darrers bolos, que per diferents motius potser ens han desgastat una mica. Gràcies, de debò, ja us ho he dit en un comentari a l'article però no me'n puc estar de tornar a agrair-vos-ho!

Escriure un comentari