]]>

Vic, 29-4-2006

Poca gent, avui, a Vic. I una mica freda, com a Reus (amb la diferència que la Jazz Cava de Vic, per sort, és molt més petita que el Teatre Fortuny). Això si, el so pràcticament acústic, quin gust. Només hem amplificat la veu, el piano, el baix i la guitarra. Després de tants dies amb problemes de so (especialment ahir a Lleida) la sensació era molt millor, encara que a vegades es perdés una mica el baix, o que des de dalt la base no acabés de sentir amb prou detall els solistes. Potser per això hi ha hagut alguns "cuelgues", però us asseguro que prefereixo això que sentir-ho tot fort i lleig i estar tota l'estona capficat amb el so dels monitors.

En general, diria que hem tocat "sueltos", a gust, deixats anar. El Santi semblava un altre, li canvia la cara quan se sent bé, i ha fet uns solos boníssims. També m'han agradat el solo del Víctor a "La broma", el de la Sílvia a "1968" (com sempre), la calma amb que ha respirat avui "Spring swing", tranquil, sense presses, sense empentes, i també el solo de piano a "Iris" (permeteu-me que no pequi de falsa modèstia).

Això s'acaba, i fa una mica de pena. De la gira Ressons només ens queda el bolo de Sant Feliu i el del Jamboree. Però encara tenim el de la fira de Vila-Seca i els del juliol, a Galícia, al festival de la Porta Ferrada i a Vilanova, que s'ha hagut de posposar i encara no en sabem la data exacta. Potser ens anirà bé aquesta aturada del mes de juny, perquè em sembla notar (potser m'equivoco) un cert cansament. Jo diria que el bolo de Lleida ha fet una mica de mal, no ho vem passar gaire bé. A veure si ens refem a Sant Feliu, que és al costat de casa, no hem de fer tants quilòmetres, i han renovat la sala i l'equip de so. Amés a més, els d'"El Laurel" porten el bar de l'Ateneu, o sigui que segur que soparem bé!
2 comentaris

Anonymous Anònim / diumenge, 30 d’abril, 2006

Hola nonetos!!! A mi también me da pena que se esté acabando la "girilla", sobre todo porque compartir sensaciones con vosotros es un gran motivo de vida. Además me entristezco cuando pienso que al día siguiente no tenemos bolo porque termino con las ganas de poder comunicarme mejor con algunos de mis compañeros y me gustaría volver a intentarlo al instante. Soy persistente y siempre estoy por la labor. Pienso que tocar en un grupo es como jugar con los compañeros de tu barrio donde cada una aporta su granito de arena (aún teniendo en cuenta y que todos sabemos bien, que el ser humano es egocentrico por naturaleza aunque solo sea parte del juego).
Gracias por vuestra música y vamos a jugar!!!

Blogger victor correa hernando / dimarts, 02 de maig, 2006

hola compañeros.
Estoy una mica melancolico y me apetece deciros varias cosas:
Hoy es lunes (dia del trabajador, y al contrario que en Japon ,aqui nadie da palo al agua) Hoy estaba cerrada mi segunda casa (antes conocida como ESMUC) asique he cogido el coche , me organizado un picnic y me he ido a estudiar al campo. Ahora estoy en casa aburrido viendo el conciert de Llibert con la BIg-band (lo dan por la tele).
Estoy centrifugando las neuronas y quiero hablaros un poco personalmente.
Silvia: Gracias por ser tan cariñosa
alfred : me encantan esas conversaciones surrealistas
Julian : me encanta tu diplomacia y tu arte
Santi : me pasaria el dia viajando contigo y discutiendo (necesito mi espacio)
Pablo : me has enseñado a reirme de todo
Bori : me encantaria ser tan espontaneo
juanma : no se que haria sin tu acento
Joan : has creado algo estupendo
Chicos voy a echar de menos adelantar al bori por la autpista para luego llegar siempre despues que el , las conversaciones en el coche , las ralladas de todos en los viajes de vuelta , las cenas con sus sobras , los temas de Jjoan , los solos de todos vosotros , el desfase en Iris , los nervios antes de mi solo en Freddy , el subidon de los aplausos , la sensacion cuando alguien compra un disco , mirar y ver a Joan disfrutar con los solos ( en los mios no puedo verle) , el no poder dejar de sonreir durnte todo el concierto , el sentimiento de descarga al terminar el bolo , y sobre todo sentir que hago musica , que nos podemos comunicar a traves de los sonidos y que podemos transmitir sensaciones........
Bueno que me estoy pasando, gracias amigos por todo lo que me habeis dado.

Escriure un comentari