]]>

Vila-Seca, 7-5-2006

Avui és dilluns, dia 8, i és el primer cop que no escric el comentari el mateix dia del bolo. M'ha fet gràcia llegir el comentari de la Sílvia abans de que jo hi posés el meu, però és que ahir va ser tan curt (ens van demanar que no toquéssim més d'una hora) que al cap d'una estona de ser a casa em vaig oblidar que havíem tocat. I això que va anar bé, el bolo! Mira que jo, abans de tocar, no en donava ni un duro. Era un d'aquells concerts a l'aire lliure, en una plaça oberta, on no tens cap referència del so real, només el dels monitors, que acostuma a ser molt dolent. En canvi, ho sentia tot força bé, i potser pel fet de tocar sense el compromís que implica tocar en un gran teatre o en una cava de jazz (almenys jo ho vaig sentir així) diria que tothom va tocar desinhibit. Però no saps mai, després quan parlem del concert o quan llegeixo els comentaris dels altres t'adones que la visió del bolo és, inevitablement, molt subjectiva (no pot ser d'una altra manera).

De la gira Ressons ja només ens queda el bolo del Jamboree i el de Vilanova, que a hores d'ara encara no sabem quan el farem. Tinc moltes ganes de que sigui divendres, el Jamboree és un lloc on hi acostumo a tocar de gust, i sembla ser que vindrà molta gent...
0 comentaris

Escriure un comentari