]]>

El perquè de tot plegat

La idea de formar un grup amb composicions meves i un nombre elevat d'instruments em va venir al cap ara fa prop de dos anys, quan vaig començar a escriure algun dels temes que componen el repertori d'aquest grup. I des de poc després de tenir la idea inicial ja vaig pensar que m'agradaria fer-ho amb músics joves, amb gent amb la que no havia tocat fins llavors i que coneixia de les escoles on treballo.

La meva feina com a professor al Taller de Músics i a l'ESMUC em dóna l'oportunitat de prendre el pols a les noves generacions de músics que van pujant cada cop amb més força. He de reconèixer que em considero un privilegiat pel fet d'anar veient com aquests músics creixen i que compartir un projecte amb ells és alhora un estímul i un repte per a mi.
Amb algun d'ells ja hi vaig parlar quan el projecte només era una idea, mentre que amb d'altres els hi vaig dir poc abans de començar a assajar. I he d'admetre que em va fer molt feliç veure que a ells els podia fer tanta il.lusió com a mi. La veritat és que no em penedeixo gens d'haver triat aquesta opció i que espero que ells tampoc d'haver-se embarcat en aquesta història.
3 comentaris

Anonymous Anònim / dimarts, 31 de gener, 2006

Moltes gràcies Joan.
És una sort i un privilegi poder cantar i tocar amb tants d'artistes.
Em fa moltíssima il.lusió formar part d'aquest projecte i em fa molt feliç que hagis confiat amb mi i amb la meva manera de cantar...que bé!

GRACIES!

9 petons

p.d: això anirà de conya...!

Anonymous Anònim / dijous, 09 de febrer, 2006

Joan, el cariño, los sentimientos y los deseos son totalmente mutuos. Me alegro mucho y siempre os lo transmitiré con mi presencia y mi música. P´alante compañeros!

Anonymous Anònim / dissabte, 18 de febrer, 2006

cada vegada que feu música em sento com el de Karate Kid pintant la tanca.
Cada vegada que la faig jo,i us agrada,em sento com un troglodita despres d´abatre un mamut...gracies nens i nena.
joan,bori,juanma,santi,victor,pablo,julian, silvia...sou un regal.alfred.

Escriure un comentari